Meer zekerheid.
Verto voor notarissen.
Een gestructureerde aanleveromgeving voor cliënten — veilig, overzichtelijk en zonder onnodig heen-en-weer.
Efficiënt, veilig en gestructureerd documenten verzamelen – zonder stress of tijdverlies.
Verto ondersteunt je bij de processen die écht tellen – van intake tot akte.
Ook als notaris werk je efficiënter met Verto – zonder extra opvolging of chaos.
Traditioneel | Met Verto |
---|---|
email Losse e-mails en ongestructureerde aanlevering | folder_shared Duidelijke aanvraag via een centrale omgeving |
event_busy Cliënten vergeten documenten aan te leveren | task_alt Slimme checklists en automatische validatie |
schedule Manuele opvolging per cliënt | notifications_active Geautomatiseerde herinneringen vanuit Verto |
visibility_off Weinig overzicht over de status | visibility Realtime inzicht per cliënt en document |
chat Communicatie verspreid over kanalen | hub Alle communicatie gebundeld in één digitaal dossier |
Verto biedt een veilige werkomgeving voor zowel jou als je cliënten.
Plan een demo met één van onze experts of ontdek hoe Verto jouw praktijk kan ondersteunen.
Verto is ontworpen voor de notariële praktijk en voldoet aan de richtlijnen van de AVG.
Geschikt voor kantoren aangesloten bij de KNB, Netwerk Notarissen of andere beroepsorganisaties.